torsdag den 17. marts 2011

Lørdagens ligakamp mod Otterup er blevet aflyst. Fact.

Men som vi tidligere har været inde på her på IYGTAF, så er det måske ikke så dumt, da spillerne endnu ikke er helt oppe at støde eller ringe. Samtidig tager JP.dk i dag pulsen på de aarhusianske klubber i 2. Division Vest, med undtagelse af Skovbakken, og her bemærker avisens journalistik skarpt, at Fremad ikke har trukket det længste strå i de fleste af klubbens træningskampe.

- Jeg ser ikke så seriøst på de resultater, for de er mest af alt et udtryk for, at vi desværre har haft mange skader og spillere, der var på ferie, siger træner Krzysztof Popczynski til JP.

- Vi er en smule svagere end i efteråret, men det kommer også til at betyde, at flere unge spillere får chancen, Krzysztof Popczynski, blandt andet med henvisning til angriberen Khaled Paikar, Michael Vester og backen Anders Nissen.

Ruben Nygaard er som bekendt skiftet til Hobro i 1. Division, mens Kasper Hjørnegaard og Rune Friis er taget på en længere dannelsesrejse til Himalayas bjerge. Læs hele JP's artikel her.
Dalai Lama: Ligesom kloden, så er bolden rund, Rune Friis. Forstår De?

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det vidner om en høj grad af spirituel "oplysthed", at Fremads ledelse er villige til at sende sine unge profiler på dannelsesrejse i Himalaya.

    Det emne tror jeg der kunne komme en hel indlægsserie ud af? "Fremad og spiritualismen".

    Der er noget nobelt over denne tilgang til spillernes udvikling - fremfor en klub som AGF, der bare sender dem på træningslejr i Tyrkiet.

    Elsker det.

    -W

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme, at jeg digtede det med Himalaya. De er sikkert i Thailand, hvor de ridder skæve rundt på elefanter. Du ved, det man nu gør som ung i Thailand. Men jeg synes du, Whittaker, burde undersøge spillernes facebook-sider, det kan være du finder spændende updates og billeder, ala '32 grader i Thailand i dag, satme lækkert!' - du kan efterfølgende lave en serie under overskriften 'IYGTAF undersøger'. Du er selvfølgelig også velkommen til at takke nej.

    SvarSlet
  3. Jeg vil hellere dykke lidt ned i de spirituelle sider af verden på vangen.

    Den vil jeg gerne være "frontrunner" på.

    *Går lige i tænkeboks*

    W

    SvarSlet