søndag den 9. maj 2010

Den danske Maradona

"Slap dog af... Jeg står lige her lidt"

Anders Jochumsen. En koldblodig herre foran modstanderens mål, men også en varmblodig hedonist til grill- og cocktailfesten. En kompleks og stærk personlighed, der giver IYGTAF lyst til - udover at drikke sig vissen og spise sovs - at hugge Stenløse BK, lave en "Fritzl", og bortføre byen med Mols Linen. Blot for at erstatte klubben med Varde eller Tjørring IF i 2. division Vest. Dog ikke med Otterup, ellers tak; mistænksomme asiatere med falske overskæg og glødende head-sets topper pt. bloggens fiktive topliste over hot.

Ligesom det nok også kun var de absolut mest naive mennesker der blev overrasket, da Ricky Martin for nylig sprang ud som homoseksuel, så overrumpler Anders Jochumsens seneste udtaleser om, at han er livsnyder vel også kun meget svagtseende individer.

"I har nok svært ved at forstå det jeg siger nu, men jeg er altså til mænd."

Forleden var Stenløse BK bagude 0-2, da der resterede 10 minutter af opgøret mod Brøndbys reserver, men så blev livssnyderen og livsnyderen sendt på banen. Med intet mindre end to scoringer og to oplæg var en 4-2 sejr en realitet... *knips*, sådan!

Til bold.dk udtaler den ærlige, og til tider udskældte fodboldspiller, at han ikke er villig til at lægge det søde liv på hylden, selvom Stenløses træner mener, at netop dette ville være vejen frem til en placering på SAS-ligaens topscoreliste.

- Det er der mange klubber, der har sagt det, men jeg ved sgu ikke. Jeg har ikke, hvad skal man sige? Jeg vil ikke sige, at jeg ikke har lysten, men jeg er i hvert fald ikke villig til at ofre det, der skal til. Jeg er en livsnyder, så det er svært, forklarer Anders Jochumsen til den populære fodboldhjemmeside.

En sej udmelding, der falder i god jord her på bloggen. Hvorfor ikke ligne Maradona, når man spiller som Maradona? Og tro ikke at dette er ironisk distance og pis, nej, det er dybt seriøst. Respekt, du!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar