søndag den 9. januar 2011

Flere gode nyheder

Pappa Popczynski spreder sine vinger. Polakken holder om sine egne og lunt ligger de sig ind til ham. De har det godt. Han giver dem mad og ly, og på den måde kan de vokse og når tiden er inde letter de nok. Majestætisk som storken er Popczynski, og storken ser man tit i Polen, ikke i selve bybilledet, men på de røde tage på landet eller i de små og mellemstore byer i det centraleuropæiske land.

"Her bor jeg."

IYGTAF har tidligere skrevet om, at det ville være godt, hvis Fremad kunne holde på sin nuværende trup i dette transfervindue. At de højere rangerede klubber ikke satte kløerne i profilerne. I dag kan man på Aarhus Stiftstidendes hjemmeside læse, at holdets profiler agter at blive i klubben. Dette skyldes ikke mindst det gode forhold til cheftræner Krzysztof Popczynski.

- Det sociale miljø i Aarhus Fremad gør, at det ikke bare er en klub, man sådan forlader. Og derudover har vi en fantastisk træner i Krzysztof Popczynski, som jeg personligt sætter stor pris på. Det gør det nemt at blive, selvom ambitionerne her og nu rækker til mere end landets tredjebedste, udtaler den mohikan-bærende Nicholas Gotfredsen aka. 'det gul/sorte pindsvin fra '89' til avisen.

Peter Rask Jensen, der for nyligt blev hædret som årets profil i 2. Division Vest, har heller ingen planer om at skifte 'Smilets by' ud med 'Bilernes by' (Silkeborg), 'Hadets by' (Randers) 'Dåsesodavandens By' (Aabenraa) eller en af de andre et-eller-andet-by.

- Jeg spiller for Fremad. Jeg har mine studier på Handelshøjskolen og stortrives i klubben, så jeg ser ingen grund til at skulle spille et andet sted foreløbigt, udtaler Peter Rask raskt (...ej okay) til Stiftens mand.

Samme holdning deler topscorer Lennert 'selvfølgelig har min bil cruise control, so!' Kruse og den giftige Ruben Nygaard. Har du også selv svært ved at fatte denne gode nyhed? Så læs selv artiklen her.

Denne her går ud til dem alle - og alle andre:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar