lørdag den 4. december 2010

dagens billede i morgen

Er du trofast IYGTAF-læser? Hvis, så husker du sikkert dengang vi her på bloggen postede billeder fra dengang Fremad spillede i Faxe Kondi-Ligaen. Under overskriften 'dagens billede' kunne man se Frank Pingel se bidsk ud i brusebad, lille Ove Hansen lade sig hylde på Riisvangen, Chris Iwelumos berømte kongestol, osv. osv.

Men så blev jeg fyret. Jeg mistede min adgang til de hundredvis af billeder. Jeg kom simpelthen ikke på arbejde en dag. Men forinden nåede jeg at e-maile nogle billeder til mig selv. De fleste var motiver af et tomt Riisvangen Stadion, da jeg baksede på ideen om, at lave en lille stemningsvideo med omdrejningspunkt i temaerne melankoli, idealisering af den maskuline krop under 2. Verdenskrig og den tyske barak ved navn Riisvangen Stadion. Den blev aldrig til noget.

Forleden fandt jeg så billederne igen, og der var ét billede jeg havde glemt.... Eller nok nærmere ventet med at poste til det helt rigtige tidspunkt. Det er et stærkt billede. Jeg har sikkert tænkt, at det skulle postes på det helt perfekte tidspunkt, men ved hvem hvor længe jeg så skal vente? Derfor har jeg besluttet, at billeder kommer på i morgen. Indtil da må du nøjes med denne lille teaser:


".........."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar